Výuka metodou CLIL v předmětech matematika a prvouka na 1. stupni ZŠ – Dominika PŘIKRYLOVÁ
Dominika PŘIKRYLOVÁ
Diplomová práce
Výuka metodou CLIL v předmětech matematika a prvouka na 1. stupni ZŠ
Using CLIL in the Lessons of Mathematics and Primary Science at the Primary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá integrací anglického jazyka do předmětů matematika a prvouka na 1. stupni ZŠ. Práce obsahuje teoretické poznatky o metodě CLIL a o pozici matematiky, prvouky a anglického jazyka v dnešním vzdělávacím systému. Dále pojímá soubor osmi příprav na výuku metodou CLIL ve vybraných předmětech na 1. stupni ZŠ a v neposlední řadě zahrnuje výzkumné šetření zabývající se přístupem a …víceAbstract:
This thesis deals with the integration of English and Mathematics and Primary Science at the primary school. The thesis contains theoretical knowledge about the CLIL methodology and about the position of Mathematics, Primary science and English in today´s educational system. Furthermore, it also contains a set of eight CLIL based lesson plans for selected subjects at the primary school and finally …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zveřejnit od: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Bartsch Veselá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŘIKRYLOVÁ, Dominika. Výuka metodou CLIL v předmětech matematika a prvouka na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání praktická škola jednoletá z pohledu učitelů a žáků
Marie Brabcová -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses t47gey t47gey/2
20. 4. 2016