Jakub Vostatek

Master's thesis

Zhodnocení nástrojů marketingové komunikace

Evaluation of marketing communication´s tools
Anotácia:
Tato diplomová práce má za cíl zmapovat jednotlivé nástroje marketingové komunikace ING pojišťovny v průběhu přechodu na nové jméno NN. Teoretická část se věnuje především pochopení marketingového mixu a také důležitosti správného nastavení jednotlivých kanálů marketingové komunikace. Praktická část je potom zaměřena na komunikaci společnosti ING Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku …viac
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to analyse various tools of marketing communication of ING insurance through its rebranding to NN. The theoretical part helps to understand the marketing mix and also the importance of the correct setting of individual channels of marketing communication. The practical part is focused on the communication of ING Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Václav Švec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses t4jf36 t4jf36/3
14. 4. 2015
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.