Dáša Michlová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy

Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo posoudit marketingovou komunikaci malých a středních podniků v oblasti poskytování služeb na spotřebitelských trzích v oboru květinářství, v době před pandemií koronaviru, a v jejím průběhu. S pomocí řízeného polostrukturovaného osobního rozhovoru, strukturovaného dotazníku, obsahové analýzy interních dokumentů a obsahové analýzy elektronických platforem byla marketingová …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis was to assess the marketing communication of small and medium enterprises in the provision of services in consumer markets in the field of floristry, in the period before the coronavirus pandemic, and during it. With the help of a controlled semi-structured personal interview, a structured questionnaire, content analysis of internal documents and content analysis of electronic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 1. 2023
  • Supervisor: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jakub Hořický

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics