Bc. David Kavan

Diplomová práce

Analýza sponzoringu jako součásti marketingové komunikace

Sponsorship analysis as a part of marketing communication
Anotace:
Tématem práce je Analýza sponzoringu jako součásti marketingové komunikace. Práce obsahuje teoretický základ a přehled použitých pojmů. V praktické části se autor na základě vlastního výzkumu zaměřil na aktivity společnosti ŠKODA AUTO Česká republika a možné doporučení změn jejího sponzoringového procesu. Spojením teoretického rámce, výsledku strukturovaného rozhovoru, výsledku dotazníkového šetření …více
Abstract:
The topic of the work is analysis of sponsorship as a part of marketing communication. The thesis contains a theoretical basis and an overview of the used terms. In the practical part, the author, based on his own research, focuses on the activities of ŠKODA AUTO Czech Republic and recommendations for changes in companies’ sponsorship process. By combining the theoretical framework, the result of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
  • Oponent: Hana Volfová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.