Kristýna Adámková

Bakalářská práce

Intervence PPC reklamy napříč generacemi X a Z

PPC advertising interventions across Generations X and Z
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zkoumat povědomí o PPC (pay-per-click) reklamách napříč generacemi X a Z a následně zanalyzovat a porovnat jejich reakce a vnímání této formy placené reklamy. V teoretické části je představena internetová reklama a její růz-né druhy, včetně PPC reklamy. Dále je zde vysvětlen rozdíl mezi PPC reklamou a SEO (search-engine-optimalization). A v neposlední řadě je zde vysvětlena …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyse the awareness of pay-per-click (PPC) advertising across Generations X and Z and then compare their reactions and perceptions of this form of paid advertising. The theoretical part introduces Internet advertising and its different types, including PPC advertising. It also explains the difference between PPC advertising and SEO (search-engine-optimisation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2023
  • Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
  • Oponent: Daria Gunina

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90853