Návrh marketingové komunikace Europe Easy Energy – Vít Svoboda
Vít Svoboda
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace Europe Easy Energy
Design of marketing communication Europe Easy Energy
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace u společnosti Europe Easy Energy a.s., jedním z alternativních dodavatelů energií na českém trhu. Cílem této práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci a na základě znalosti strategie společnosti a zhodnocení současné komunikace navrhnout novou marketingovou komunikaci pro jeden rok. Teoretická část práce je zaměřena na definování …viacAbstract:
This thesis deals with the issue of marketing communication in Europe Easy Energy a.s., one of the alternative energy suppliers on the Czech market. The aim of this work is to evaluate current marketing communication and based on knowledge of company strategy and evaluation of current communication to design new marketing communication for one year.The theoretical part is focused on the definition …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78208
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2020
- Vedúci: Michal Novák
- Oponent: Jan Závodný Pospíšil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78208
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev