Reklama na umění, umění v reklamě – Bc. Pavlína Fiala
Bc. Pavlína Fiala
Diplomová práce
Reklama na umění, umění v reklamě
Advertising on art, art in advertising
Anotace:
Tato práce přibližuje vztah mezi uměním a reklamou. Popisuje, jakým způsobem se reklama a umění propojují. Na příkladech se snaží poukázat na rozdíly mezi originálem a výsledným artvertisingem. Dále se snaží vypátrat veškeré důvody použití umění v reklamě. V poslední části diplomové práce je teoretický text převeden do praxe. Praxe je uskutečněna na střední škole s žáky prvních ročníků. Nedílnou součástí …víceAbstract:
This work illustrates the relationship between art and advertising. It describes how advertising and art are interconnected. In the examples, they try to point out the differences between the original and the resulting artvertising. It also tries to find out all the reasons for using art in advertising. In the last part of the diploma thesis, the theoretical text is put into practice. The practice …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gkdxs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2019
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Ovčáčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Galerijní pedagogika a zprostředkování umění
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Guerilla marketing- analýza praktického příkladu
Martin Běhůnek -
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Guerilla marketing
Petra Hložková -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek