Product Placement a jeho vliv na marketingovou komunikaci ve světě počítačových her, filmů a podobných médií – Bc. Lukáš Bartoň
Bc. Lukáš Bartoň
Master's thesis
Product Placement a jeho vliv na marketingovou komunikaci ve světě počítačových her, filmů a podobných médií
Product Placement and its influence on marketing communication in the world of computer games, films and similar media
Abstract:
Tato diplomová práce, vypracovaná Bc. Lukášem Bartoňem, se podrobně zabývá fenoménem product placementu a jeho vlivem na marketingovou komunikaci ve světě počítačových her, filmů a sociálních médií. Cílem práce je poskytnout komplexní přehled o tom, jak product placement slouží jako klíčový nástroj v marketingových strategiích a jak ovlivňuje současnou mediální krajinu. Autor se věnuje definici a vývoji …moreAbstract:
This thesis, prepared by Bc. Lukáš Barton, deals in detail with the phenomenon of product placement and its influence on marketing communication in the world of computer games, films and social media. The aim of the thesis is to provide a comprehensive overview of how product placement serves as a key tool in marketing strategies and how it influences the current media landscape. The author discusses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Reader: Milan Lindner, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARTOŇ, Lukáš. \textit{Product Placement a~jeho vliv na marketingovou komunikaci ve světě počítačových her, filmů a~podobných médií}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2024. Available from: https://theses.cz/id/tarfpm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev