Product Placement a jeho vliv na marketingovou komunikaci ve světě počítačových her, filmů a podobných médií – Bc. Lukáš Bartoň
Bc. Lukáš Bartoň
Diplomová práce
Product Placement a jeho vliv na marketingovou komunikaci ve světě počítačových her, filmů a podobných médií
Product Placement and its influence on marketing communication in the world of computer games, films and similar media
Anotace:
Tato diplomová práce, vypracovaná Bc. Lukášem Bartoňem, se podrobně zabývá fenoménem product placementu a jeho vlivem na marketingovou komunikaci ve světě počítačových her, filmů a sociálních médií. Cílem práce je poskytnout komplexní přehled o tom, jak product placement slouží jako klíčový nástroj v marketingových strategiích a jak ovlivňuje současnou mediální krajinu. Autor se věnuje definici a vývoji …víceAbstract:
This thesis, prepared by Bc. Lukáš Barton, deals in detail with the phenomenon of product placement and its influence on marketing communication in the world of computer games, films and social media. The aim of the thesis is to provide a comprehensive overview of how product placement serves as a key tool in marketing strategies and how it influences the current media landscape. The author discusses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Oponent: Milan Lindner, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARTOŇ, Lukáš. \textit{Product Placement a~jeho vliv na marketingovou komunikaci ve světě počítačových her, filmů a~podobných médií}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., Vysoká škola NEWTON. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/tarfpm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev