Vnímání značky Volkswagen Užitkové vozy zákazníky – Bc. Šárka Valterová
Bc. Šárka Valterová
Diplomová práce
Vnímání značky Volkswagen Užitkové vozy zákazníky
Customer perception of Volkswagen Commercial Vehicles brand
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vnímání značky Volkswagen Užitkové vozy zákazníky. Teoretická část práce obsahuje definice pojmů značka, hodnota značky, její vnímání a budování. Dále jsou shrnuty poznatky o nákupním chování spotřebitele, marketingovém mixu a marketingovém výzkumu. Praktická část je věnována značce Volkswagen Užitkové vozy a jejímu postavení v jednotlivých segmentech lehkých užitkových …víceAbstract:
The thesis focuses on the customer perception of Volkswagen Commercial Vehicles brand. In the theoretical part the terms such as brand, brand value, brand perception and brand building are defined. The following ones are pieces of knowledge about consumer behavior, marketing mix and marketing research. The practical part is devoted to the brand Volkswagen Commercial Vehicles and the positioning of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Čerkasov
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie značky Volkswagen Užitkové vozy
Zuzana Trávníčková -
Marketingová strategie značky Volkswagen Užitkové vozy
Zuzana Trávníčková -
Sociální klima a řízení lidských zdrojů ve společnosti Volkswagen a Procter & Gamble
Jitka Čadková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková
Název
Vložil
Vloženo
Práva