Rozbor nástrojů marketingového mixu ve společnosti Wienerberger, a.s. – Monika Skorunková
Monika Skorunková
Master's thesis
Rozbor nástrojů marketingového mixu ve společnosti Wienerberger, a.s.
Analysis of the Marketing Mix in Wienerberger, a.s.
Abstract:
Cílem diplomové práce byl rozbor marketingových nástrojů ve zvolené firmě se zaměřením na marketingovou komunikaci, provedení SWOT ananlýzy a návrh možných marketingových zlepšení do budoucna.Abstract:
The aims of the thesis is marketing ananlysis in selected company with a view to markteting communication, creation the SWOT analysis and draft of marketing innovation into the future
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16462
Thesis defence
- Date of defence: 12. 1. 2010
- Supervisor: Taťána Kozlová
- Reader: Simona Heřmanová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16462
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev