Monika Skorunková

Master's thesis

Rozbor nástrojů marketingového mixu ve společnosti Wienerberger, a.s.

Analysis of the Marketing Mix in Wienerberger, a.s.
Abstract:
Cílem diplomové práce byl rozbor marketingových nástrojů ve zvolené firmě se zaměřením na marketingovou komunikaci, provedení SWOT ananlýzy a návrh možných marketingových zlepšení do budoucna.
Abstract:
The aims of the thesis is marketing ananlysis in selected company with a view to markteting communication, creation the SWOT analysis and draft of marketing innovation into the future
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 1. 2010
  • Supervisor: Taťána Kozlová
  • Reader: Simona Heřmanová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/16462