Rozbor nástrojů marketingového mixu ve společnosti Wienerberger, a.s. – Monika Skorunková
Monika Skorunková
Diplomová práce
Rozbor nástrojů marketingového mixu ve společnosti Wienerberger, a.s.
Analysis of the Marketing Mix in Wienerberger, a.s.
Anotace:
Cílem diplomové práce byl rozbor marketingových nástrojů ve zvolené firmě se zaměřením na marketingovou komunikaci, provedení SWOT ananlýzy a návrh možných marketingových zlepšení do budoucna.Abstract:
The aims of the thesis is marketing ananlysis in selected company with a view to markteting communication, creation the SWOT analysis and draft of marketing innovation into the future
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16462
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2010
- Vedoucí: Taťána Kozlová
- Oponent: Simona Heřmanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16462
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev