Návrh propagační politiky pro hotel KOZAK INVEST a.s. – Kristýna Kočí
Kristýna Kočí
Bakalářská práce
Návrh propagační politiky pro hotel KOZAK INVEST a.s.
Proposal of promotional policy for the hotel KOZAK INVEST a.s.
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhu propagační politiky pro hotel KOZAK INVEST a.s. se zaměřením na pronájem vlastního sálu. Teoretická část práce se věnuje marketingu služeb, marketingové komunikaci a internetovému marketingu. V praktické části je analyzováno vnější a vnitřní prostředí podniku. Analýza vnějšího prostředí je zaměřena na analýzu odvětví, speciálně na konkurenci. …víceAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to devise proposal of promotional policy for the hotel KOZAK INVEST a.s. focusing on own hall rental. First theoretical part of this thesis deals with concept of company promotion policy, marketing communication and focus on online marketing. In the following practical part is analyzed the external and internal influences of the assessed company. The analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev