Zlepšení zákaznického servisu vybrané společnosti – Lukáš Zaoral
Lukáš Zaoral
Master's thesis
Zlepšení zákaznického servisu vybrané společnosti
Customer Service Improvement of a Selected Company
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení zákaznického servisu vybrané společnosti. V první kapitole jsou vysvětleny základní pojmy související se zákaznickým servisem jako logistika, zákazník, služby a také samotný zákaznický servis. Ve druhé kapitole je představena společnost Nej.cz a analýza jejího zákaznického servisu. Součástí druhé kapitoly je také dotazníkové šetření a jeho analýza. Ve třetí kapitole …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on improving the customer service of a selected company. The first chapter explains the basic concepts related to customer service such as logistics, customer, service and customer service itself. The second chapter presents the company Nej.cz and an analysis of its customer service. The second chapter also includes a questionnaire survey and its analysis. In the third …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedúci: doc. Ing. Pavel Šaradín, CSc.
- Oponent: Ing. Richard Turek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 6. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola logistiky o.p.s.COLLEGE OF LOGISTICS
Master programme / odbor:
Logistics / Logistics
Práce na příbuzné téma
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Jiří Cieluch -
Zákaznický servis velkého podniku
Ondřej Štich -
Inovace online zákaznického servisu ve společnosti Skylink
Petra Špičková -
Analýza zákaznického servisu ve vybraném podniku
Jan ŘADA -
CUSTOMER SERVICE QUALITY, CUSTOMER RETENTION AND SWITCH INTENTIONS: A GHANAIAN RETAIL BANK'S CUSTOMERS VOICE.
Justice Banahene -
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova -
IBM Customer Service Innovation
Daria Bruieva
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
ISISvrk, R.
17. 6. 2021
ISISvrk, R.
17. 6. 2021