Simon Bornev

Bachelor's thesis

Validace marketingové komunikace značky Studentská pečeť na mladých lidech

Validation of the marketing communication of the brand Studentská Pečeť for a young target group
Abstract:
Daná bakalářské práce se zabývá otestováním efektivnosti marketingové komunikace FMCG značky cukrovinkových výrobků Studentská pečeť na cílové skupině 18–29 let. Cílem je ověřit vhodnost marketingové komunikace značky po změně positioningu pro stanovenou cílovou skupinu a navrhnout doporučení pro vylepšení komunikace. V první části práce jsou probrány teoretické poznatky o marketingovém výzkumu, marketingové …more
Abstract:
This bachelor's thesis deals with testing the effectiveness of the marketing communication of the FMCG confectionary brand Studentská pečeť for the target group of 18–29 years old. The goal is to verify the suitability of the brand's marketing communication for the specified target group after the change of positioning and to propose recommendations for improving the marketing communication. In the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 8. 2023
  • Supervisor: Alžbeta Gburíková
  • Reader: Barbora Rešovská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90918