Bc. Tomáš Kytka

Bachelor's thesis

Efektivnost prodeje a marketingu firmy s rychloobrátkovým zbožím

The effectiveness of sales and marketing firm with FMCG
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá efektivností prodeje a marketingu konkrétní společnosti. Hlavním cílem bakalářské práce bylo provést analýzu prodeje a marketingu společnosti Kaufland, navrhnout případná zlepšení a ověřit stanovenou hypotézu. Teoretická část se zabývá efektivností a jejími základními analýzami, dále je zaměřená na marketing jeho definici, historii a využití internetu v této oblasti. Poté …more
Abstract:
This thesis deals with sales and marketing effectiveness of a particular company. The main objective of this thesis was to analyze sales and marketing company Kaufland, suggest possible improvements and to verify the stated hypothesis. The theoretical part deals with efficiency and its fundamental analysis, it is also focused on marketing its definition, history and use of the Internet in this area …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Eva Matoušková
  • Reader: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní