Neverbální komunikace a její význam během výuky anglického jazyka – Lenka Jílková
Lenka Jílková
Bachelor's thesis
Neverbální komunikace a její význam během výuky anglického jazyka
The Role of Non-verbal Means of communication in EFL classes
Abstract:
This bachelor thesis provides evidence of the importance of non-verbal communication in EFL classes. The thesis proved that non-verbal communication is an essential part that should be included in EFL classes, mainly for beginners. The thesis deals with all concepts of human communication in general. Non-verbal communication is described in more detail. It shows the significance of facial expressions …moreAbstract:
Tato bakalářská práce poskytuje důkazy o důležitosti neverbální komunikace během výuky anglického jazyka jako cizího jazyka. Práce prokazuje, že neverbální komunikace je nezbytnou součástí výuky, která by měla být zařazena vyučování anglického jazyka, především pro začátečníky. Tato práce se zabývá obecně všemi pojmy, které jsou spojené s lidskou komunikací. Podrobněji je popsána neverbální komunikace …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 7. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Alexey Tymbay, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JÍLKOVÁ, Lenka. \textit{Neverbální komunikace a její význam během výuky anglického jazyka}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/tdse9l/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jílková, Lenka. Neverbální komunikace a její význam během výuky anglického jazyka. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationBachelor programme / field:
English Language for Education / AJma-NJmi
Theses on a related topic
-
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Lektor jako spolutvůrce sociálního klimatu třídy
Andrea Kurková -
Možnosti využití učebních strategií jako kompenzace vývojové dysfázie u vysokoškolské studentky
Markéta Soukupová -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová -
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Bilingvní děti ve věku od 11 do 15 let, žijící v České republice, které se učí angličtinu jako cizí jazyk.
Valentina ORLOVA
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Šmída, J.
13/7/2022