Lenka Szeteiová

Diplomová práce

Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze

Museum marketing and communication strategies to create a young audience: a comparative study between the Albertina Museum and the National Gallery Prague.
Anotace:
Budování mladého publika je investicí do budoucnosti muzejní instituce. Muzeum by mělo být schopno mladého člověka oslovit, přesvědčit ho k akci a vytvořit takové podmínky, aby si mladý návštěvník odnášel pozitivní zážitek. Tato diplomová práce se zabývá tím, jak můžeme dnes efektivně oslovovat věkovou skupinu 15-25 let a jak lze systematicky dlouhodobě takové publikum budovat. Teoreticko-metodologický …více
Abstract:
Building a young audience is an investment in the future of the museum. The museum should be able to reach out to young people, persuade them to act and create such an ambience that the young visitor will leave with a positive experience. This diploma thesis deals with how we can effectively reach the 15-25 age group today and how we can systematically build such an audience over the long term. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2021
  • Vedoucí: Marek Prokůpek
  • Oponent: Lucia Horňáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84746