Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze – Lenka Szeteiová
Lenka Szeteiová
Diplomová práce
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Museum marketing and communication strategies to create a young audience: a comparative study between the Albertina Museum and the National Gallery Prague.
Anotace:
Budování mladého publika je investicí do budoucnosti muzejní instituce. Muzeum by mělo být schopno mladého člověka oslovit, přesvědčit ho k akci a vytvořit takové podmínky, aby si mladý návštěvník odnášel pozitivní zážitek. Tato diplomová práce se zabývá tím, jak můžeme dnes efektivně oslovovat věkovou skupinu 15-25 let a jak lze systematicky dlouhodobě takové publikum budovat. Teoreticko-metodologický …víceAbstract:
Building a young audience is an investment in the future of the museum. The museum should be able to reach out to young people, persuade them to act and create such an ambience that the young visitor will leave with a positive experience. This diploma thesis deals with how we can effectively reach the 15-25 age group today and how we can systematically build such an audience over the long term. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84746
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2021
- Vedoucí: Marek Prokůpek
- Oponent: Lucia Horňáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SZETEIOVÁ, Lenka. \textit{Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/te0rcx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84746
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev