Bc. Lucie Nováčková

Diplomová práce

Personální marketing (vybraného podniku)

Personnel Marketing (selected company)
Anotace:
Má diplomová práce se zabývá personálním marketingem. V teoreticko-metodologické části se zaměřuji na definici personálního marketingu a jeho rozdělení na interní a externí část. Popisuji proces získávání, výběru a odměňování zaměstnanců, popisuji aktivity personálního oddělení, audit řízení lidských zdrojů, definuji pojem firemní kultura, či boj o talenty. Cílem mé práce je analyzovat personální marketing …více
Abstract:
My diploma thesis deals with the personnel marketing. In the theoretical and methodological part I focus on the definition of personal marketing and its division to the internal and the external part. I am trying to describe the proces of acquisition, selection and rewarding of staff, I describe the activities of Human Resources Department, audit of human resource management, I define corporate culture …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Jiří Zahrádka
  • Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní