Využití marketingového modelu AIDA v propagačních e-mailech – Jana SVOBODOVÁ
Jana SVOBODOVÁ
Bachelor's thesis
Využití marketingového modelu AIDA v propagačních e-mailech
Use of the AIDA marketing model in promotional e-mails
Abstract:
Primárním cílem každé společnosti je maximalizace zisku. Za tímto účelem využívá společnost AUTODROM MOST, a. s., jako nástroj přímého marketingu obchodní sdělení formou newsletteru. Je snahou koncipovat e-mail tak, aby vedl k co nejvyšším prodejům. Za jednu z ucelených marketingových forem práce je považovaná hierarchie marketingových kroků AIDA rozdělených do fází Attention, Interest, Desire a Action …moreAbstract:
The primary goal of each company is to maximize profits. For this purpose, Autodrom Most, a. s., use a as a tool of direct marketing a business communications in the form of a newsletter. It is an effort to design e-mail to lead to the highest sales. One of the comprehensive marketing forms of work is considered the hierarchy of marketing effects of AIDA divided into the Attention, Interest, Desire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVOBODOVÁ, Jana. \textit{Využití marketingového modelu AIDA v propagačních e-mailech}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2023. Available from: https://theses.cz/id/tgrwy3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SVOBODOVÁ, Jana. Využití marketingového modelu AIDA v propagačních e-mailech. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vzestup a úpadek sociální sítě Facebook a jeho využití v marketingu
Jan Šplíchal -
Statistické metody v B2B marketingu založené na Customer Data Platform
Karel Ziernwald -
Optimalizace konverzního poměru internetového obchodu pomocí metody A/B testování
Pavlína Hůlková -
E-mail marketing jako prostředek komunikace se zákazníkem (B2C)
Marek Janoš -
A/B test a multivariantní testování marketingově významných charakteristik webové stránky
Julie Kneblová -
A/B testování jako nástroj pro zvýšení míry konverze internetového obchodu
Jana Morozová -
B2B Marketing Strategy of a Chosen Company
Olga Iogova -
Prediktívny blacklisting s frameworkem AIDA
Samuel Šuľan