Jana SVOBODOVÁ

Bachelor's thesis

Využití marketingového modelu AIDA v propagačních e-mailech

Use of the AIDA marketing model in promotional e-mails
Abstract:
Primárním cílem každé společnosti je maximalizace zisku. Za tímto účelem využívá společnost AUTODROM MOST, a. s., jako nástroj přímého marketingu obchodní sdělení formou newsletteru. Je snahou koncipovat e-mail tak, aby vedl k co nejvyšším prodejům. Za jednu z ucelených marketingových forem práce je považovaná hierarchie marketingových kroků AIDA rozdělených do fází Attention, Interest, Desire a Action …more
Abstract:
The primary goal of each company is to maximize profits. For this purpose, Autodrom Most, a. s., use a as a tool of direct marketing a business communications in the form of a newsletter. It is an effort to design e-mail to lead to the highest sales. One of the comprehensive marketing forms of work is considered the hierarchy of marketing effects of AIDA divided into the Attention, Interest, Desire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SVOBODOVÁ, Jana. Využití marketingového modelu AIDA v propagačních e-mailech. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická