Návrh strategie komunikace Fortuna Games a.s. – Daniil Nilov
Daniil Nilov
Bakalářská práce
Návrh strategie komunikace Fortuna Games a.s.
Communication strategy proposal Fortuna Game a.s.
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je návrh komunikační strategie sázkové kanceláře Fortuna Game a.s., která působí v České republice od roku 1990. Firma je známá svou širokou sítí poboček, atraktivními kurzy a bonusy, ale také pověstí spolehlivé sázkové kanceláře, které je možné důvěřovat. Hlavním cílem dané práce je vytvořit návrhy, které zlepší komunikaci značky Fortuna s cílovou skupinou, a to na základě …víceAbstract:
The topic of this bachelor's thesis is the design of a communication strategy for the betting office Fortuna Game a.s., which has been operating in the Czech Republic since 1990. The main goal of this work is to create proposals that will improve the communication of the Fortuna brand with the target group, based on the analysis. The work uses professional scientific methods, including literary research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86218
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Filip Truhlář
- Oponent: Pavlína Píchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86218
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev