Komunikační plán pro zvolený projekt – Bc. Monika Nosková
Bc. Monika Nosková
Diplomová práce
Komunikační plán pro zvolený projekt
Communication plan for the selected project
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vypracováním komunikačního plánu pro projekt Wooden land, výrobce dřevěných hodinek z Liberce. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje základní pojmy týkající se marketingu, marketingové strategie, analýzy marketingového prostředí, marketingové komunikace a komunikačního plánu. Seznamuje nás s jednotlivými pojmy. Využívá odborné …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the elaboration of a communication plan for the project Wooden land, producer of wooden watches from Liberec. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical.The theoretical part defines the basic concepts of marketing, marketing strategy, marketing environment analysis, marketing communication and communication plan. It introduces us to individual terms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva