Sofiya Zaynutdinova

Bakalářská práce

Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19

Marketing communication of a companyin a crisis with emphasis on Covid 19
Anotace:
Představená bakalářská práce se zaměřuje na téma marketingové komunikace podniku v rámci krizové situace, a to s důrazem na důsledky pandemie způsobené COVID-19. Hlavním cílem práce je na příkladu virtuálního mobilního operátora Kaktus, který je provozován společností T-Mobile, zhodnotit, jak se změnila marketingová komunikace firmy během pandemie. Jako dílčí cíl si práce stanoví navržení doporučení …více
Abstract:
The presented bachelor thesis focuses on the topic of marketing communication of the company in a crisis with emphasis on the consequences of the pandemic caused by COVID-19. The main goal of this work is to evaluate the marketing communication of the company during the pandemic on the example of the virtual mobile operator Kaktus, which is operated by T-Mobile. As a partial goal, the work aims to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2022
  • Vedoucí: Ing. Jan Mastný
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomická

Vysoká škola hotelová a ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách