Bc. Jan BULVAS

Master's thesis

Online marketing společnosti golf24.

Online Marketing of Golf24 Company.
Abstract:
Diplomová práce Online marketing firmy golf24 s cílem optimalizovat vybrané parametry internetového prodeje společnosti golf24 přibližuje problematiku online marketingu a internetového marketingu v českém a německém prostředí. Na základě zejména zahraniční literatury jsou teoreticky představeny nejvýznamnější nástroje internetového marketingu, kterými je především optimalizace pro vyhledávače, emailový …more
Abstract:
This masters thesis called Online Marketing of golf24 company aims for optimization of some selected parameters of the Internet sale done by the company. It deals with the topic of Internet marketing within the Czech and German environment. The most important tools of Internet marketing are presented in theory based on mainly non-Czech literature. The most significant of these tools are Search Engine …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2011
  • Supervisor: Ing. Oldřich Jetmar

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BULVAS, Jan. Online marketing společnosti golf24.. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická