Bc. Jan BULVAS
Master's thesis
Online marketing společnosti golf24.
Online Marketing of Golf24 Company.
Abstract:
Diplomová práce Online marketing firmy golf24 s cílem optimalizovat vybrané parametry internetového prodeje společnosti golf24 přibližuje problematiku online marketingu a internetového marketingu v českém a německém prostředí. Na základě zejména zahraniční literatury jsou teoreticky představeny nejvýznamnější nástroje internetového marketingu, kterými je především optimalizace pro vyhledávače, emailový …moreAbstract:
This masters thesis called Online Marketing of golf24 company aims for optimization of some selected parameters of the Internet sale done by the company. It deals with the topic of Internet marketing within the Czech and German environment. The most important tools of Internet marketing are presented in theory based on mainly non-Czech literature. The most significant of these tools are Search Engine …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2011
- Supervisor: Ing. Oldřich Jetmar
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BULVAS, Jan. \textit{Online marketing společnosti golf24.}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2011. Available from: https://theses.cz/id/tlqxgf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BULVAS, Jan. Online marketing společnosti golf24.. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Internetové stránky obcí - srozumitelnost a zásady jejich tvorby
Vanda Grenarová -
Obsah webu muzea a jeho použitelnost a přístupnost
Jiří Šusta -
Analýza hotelové internetové prezentace s implementací změn a následným vyhodnocením
Lenka Suchomelová -
Webové stránky pro mobilní prohlížeče
Petr Stehlík -
Přístupnost a použitelnost internetové prezentace
Dana Kovářčíková -
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák