Bc. Jan BULVAS

Diplomová práce

Online marketing společnosti golf24.

Online Marketing of Golf24 Company.
Anotace:
Diplomová práce Online marketing firmy golf24 s cílem optimalizovat vybrané parametry internetového prodeje společnosti golf24 přibližuje problematiku online marketingu a internetového marketingu v českém a německém prostředí. Na základě zejména zahraniční literatury jsou teoreticky představeny nejvýznamnější nástroje internetového marketingu, kterými je především optimalizace pro vyhledávače, emailový …více
Abstract:
This masters thesis called Online Marketing of golf24 company aims for optimization of some selected parameters of the Internet sale done by the company. It deals with the topic of Internet marketing within the Czech and German environment. The most important tools of Internet marketing are presented in theory based on mainly non-Czech literature. The most significant of these tools are Search Engine …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
  • Vedoucí: Ing. Oldřich Jetmar

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BULVAS, Jan. Online marketing společnosti golf24.. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická