Počítačem podporované experimenty v RVP člověk a příroda – Jan SLÁNSKÝ
Jan SLÁNSKÝ
Master's thesis
Počítačem podporované experimenty v RVP člověk a příroda
Computer - Supported Experiments in Ambit education program human and nature
Abstract:
Diplomová práce nejprve uvádí do problematiky dnešního školství a využití počítačem podporovaných experimentů na základních školách. Zabývá se nalezením vhodných experimentů využitelných při výuce fyziky na základní škole. Experimenty jsou navrženy se zaměřením na procesy probíhající v lidském těle a na vytvoření mezipředmětových vazeb mezi fyzikou a biologií. U každého experimentu je vytvořen návod …moreAbstract:
Thesis treats of the problematics of today aducation and usage of computer-supported experiments in elementary schools. It deals with finding suitable experiments usable in elementary school physics. Experiments are designed with focus on processes in human body and on creation of relationship between physics and biology. Instructions for teacher, wrotksheet and duties for student are part of each …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2008
Identifier:
3850
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2008
- Supervisor: RNDr. Libor Koníček, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SLÁNSKÝ, Jan. Počítačem podporované experimenty v RVP člověk a příroda. Ostrava, 2008. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 06. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Teaching for Primary Schools / Fy-Bi
Theses on a related topic
-
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová -
Výuka tématu "Tropické oblasti" v geografické gymnaziální výuce
Karolína Derahová