Marketingová komunikace modelu Karoq – Václav Vacek
Václav Vacek
Bakalářská práce
Marketingová komunikace modelu Karoq
Marketing communication of ŠKODA Karoq
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací nejnovějšího modelu od značky ŠKODA – Karoq. V první části se práce věnuje teorii, která se s marketingovou komunikací pojí. Vysvětleny jsou pojmy jako komunikace, integrovaná marketingová komunikace a dále jsou představeny jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Následuje praktická část, která analyzuje využití marketingových nástrojů, …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication of the latest model of SKODA brand – Karoq. In the first part there is theory connected with marketing communication. There are described terms such as communication, integrated marketing communication and then there are introduced marketing tools. This part is followed by the practical part which analyses how are used the tools which were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva