Bc. Paulína Minčičová

Master's thesis

Podpora prodeje a její metody a techniky

Sales promotion and its methods and techniques
Abstract:
Nástroje podpory prodeje a jejich integrace s dalšími prvky komunikačního mixu jsou v současné době jedním z hlavních článků činnosti každé úspěšně fungující firmy. Podpora prodeje je dobře měřitelným a efektivním nástrojem marketingové komunikace nejen firem nabízejících spotřební zboží, ale také firem působících v luxusním segmentu trhu, kterým je věnována část tohoto textu. Závěrečná práce je zaměřena …more
Abstract:
Sales promotion tools and their integration with the other elements of the company´s communications mix is currently one of the core activities of any successfully functioning company. Sales promotion is an easily measurable and effective marketing communication tool not only for companies offering consumer goods, but also for the companies operating in the luxury market segment, to which parts of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní