Bc. Adéla Kroupová

Bachelor's thesis

Případová studie tvorby reklamní kampaně

Case study - Advertising campaign preparation
Abstract:
První část práce bude obsahovat příslušná teoretická východiska, která považuji za nezbytná pro vlastní praktické řešení. Půjde zejména o teorii z oblasti marketingu, marketingového mixu a reklamy samotné. Poznatky, které získám v teorii, poté aplikuji v praktické části. Coca-Cola HBC Česká republika bude použita jako příklad. Zpracuji SWOT analýzu vybrané firmy, situační analýzu a vyhodnotím marketingový …more
Abstract:
First part of the thesis will contain theoretical starting points belonging to this topic, which I consider as necessary for the practical solution. It will consist mainly of marketing theory, marketing mix and advertisement itself. Knowledge, which I will gather in the theory will be then applied in practical section of the thesis. Coca-Cola HBC Česká Republika will be used as an example. I will conduct …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 10. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 11. 2017
  • Supervisor: JUDr. Petr Majerik
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní