Případová studie tvorby reklamní kampaně – Bc. Adéla Kroupová
Bc. Adéla Kroupová
Bachelor's thesis
Případová studie tvorby reklamní kampaně
Case study - Advertising campaign preparation
Anotácia:
První část práce bude obsahovat příslušná teoretická východiska, která považuji za nezbytná pro vlastní praktické řešení. Půjde zejména o teorii z oblasti marketingu, marketingového mixu a reklamy samotné. Poznatky, které získám v teorii, poté aplikuji v praktické části. Coca-Cola HBC Česká republika bude použita jako příklad. Zpracuji SWOT analýzu vybrané firmy, situační analýzu a vyhodnotím marketingový …viacAbstract:
First part of the thesis will contain theoretical starting points belonging to this topic, which I consider as necessary for the practical solution. It will consist mainly of marketing theory, marketing mix and advertisement itself. Knowledge, which I will gather in the theory will be then applied in practical section of the thesis. Coca-Cola HBC Česká Republika will be used as an example. I will conduct …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gmfy1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2017
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková