Analýza marketingové komunikace mistrovství ČR v Pole sport 2015 – Kateřina TRNOVSKÁ
Kateřina TRNOVSKÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace mistrovství ČR v Pole sport 2015
Analysis of marketing communication of Pole Sport Championship in Czech Republic 2015
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace Mistrovství České republiky v Pole sport 2015 se zaměřením na spokojenost sponzorů s průběhem pořádané akce, nabídkou, organizací, propagací a dalšími aspekty, které mají vliv na spokojenost. V teoretické části jsou popsány jednotlivé části marketingu se zaměřením na marketingovou komunikaci. Na základě dotazníkového šetření je vypracována …víceAbstract:
The bachelor thesis's aim is to create an analysis of marketing communication of Czech Republic Pole Sports Championship 2015 with a focus on sponsor's satisfaction with the course of the event, offering, organization, promotion and other aspects that have an impact on satisfaction. In the theoretical part.there are described individual parts of marketing with a focus on marketing communication. Based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TRNOVSKÁ, Kateřina. Analýza marketingové komunikace mistrovství ČR v Pole sport 2015. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva