Využití artefiletického pojetí ve výtvarné výchově na 1. stupni ZŠ pro sluchově postižené - přátelství – Dagmar Stodůlková
Dagmar Stodůlková
Diplomová práce
Využití artefiletického pojetí ve výtvarné výchově na 1. stupni ZŠ pro sluchově postižené - přátelství
Utilization of the artefiletic conception in the process of the art-education in the system of primary education for auditory disabled people - friendship
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj sebereflexe a spolupráce sluchově postižených dětí pomocí výtvarné námětové řady. Její teoretická část se dělí na dva tématické celky, sluchové postižení a alternativní přístupy ve výtvarné výchově. Praktická část je věnována samotné námětové řadě, která se skládá z 32 námětůAbstract:
The diploma thesis is aimed on the self-reflection development and cooperative on children with hearing impairment together in creative theme topic. The teoretical part is seperated into two subject units; people with hearing impairment and alternative conception of art subject. The practical part is focused on the theme series, which includes 32 themes
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
- Vedoucí: Petr Exler
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STODŮLKOVÁ, Dagmar. \textit{Využití artefiletického pojetí ve výtvarné výchově na 1. stupni ZŠ pro sluchově postižené - přátelství}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/tt9xmf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Školní vzdělávací program pro tělesnou výchovu na ZŠ Javorník
Miroslav JUHAŇÁK -
Rámcový vzdělávací program předškolního vzdělávání a děti s mentálním postižením
Lucie PŠENICOVÁ -
Eliminace projevů ADHD při použití speciálních technik ve výtvarné výchově
Ivana Kudrnová