Kulturní rozdíly v mezinárodní marketingové komunikaci – Bc. Kristýna Háková
Bc. Kristýna Háková
Diplomová práce
Kulturní rozdíly v mezinárodní marketingové komunikaci
Cultural differences in international marketing communication
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza kulturních rozdílů v zemích s největšími automobilovými trhy a následné porovnání jejich projevů v marketingové komunikaci.Dalším cílem je porovnání schopnosti společnosti Škoda Auto, a.s. adaptovat marketingovou komunikaci v závislosti na zjištěných kulturních rozdílech.Teoretická část práce charakterizuje kulturu, kulturní prvky, rozdíly a kulturní dimenze. Na základě …víceAbstract:
The aim of the diploma is to analyse cultural differences in countries with the biggest automotive markets and their expressions in marketing communication. The second aim is to compare Škoda company ability to adapt marketing communication according to the cultural differences.Theoretical part defines culture, cultural elements, differences and cultural dimensions. According to these theoretical findigs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva