Bc. Kristýna Háková

Diplomová práce

Kulturní rozdíly v mezinárodní marketingové komunikaci

Cultural differences in international marketing communication
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza kulturních rozdílů v zemích s největšími automobilovými trhy a následné porovnání jejich projevů v marketingové komunikaci.Dalším cílem je porovnání schopnosti společnosti Škoda Auto, a.s. adaptovat marketingovou komunikaci v závislosti na zjištěných kulturních rozdílech.Teoretická část práce charakterizuje kulturu, kulturní prvky, rozdíly a kulturní dimenze. Na základě …více
Abstract:
The aim of the diploma is to analyse cultural differences in countries with the biggest automotive markets and their expressions in marketing communication. The second aim is to compare Škoda company ability to adapt marketing communication according to the cultural differences.Theoretical part defines culture, cultural elements, differences and cultural dimensions. According to these theoretical findigs …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses tyys8g tyys8g/2
6. 1. 2017
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.