Kulturní rozdíly v mezinárodní marketingové komunikaci – Bc. Kristýna Háková
Bc. Kristýna Háková
Master's thesis
Kulturní rozdíly v mezinárodní marketingové komunikaci
Cultural differences in international marketing communication
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza kulturních rozdílů v zemích s největšími automobilovými trhy a následné porovnání jejich projevů v marketingové komunikaci.Dalším cílem je porovnání schopnosti společnosti Škoda Auto, a.s. adaptovat marketingovou komunikaci v závislosti na zjištěných kulturních rozdílech.Teoretická část práce charakterizuje kulturu, kulturní prvky, rozdíly a kulturní dimenze. Na základě …moreAbstract:
The aim of the diploma is to analyse cultural differences in countries with the biggest automotive markets and their expressions in marketing communication. The second aim is to compare Škoda company ability to adapt marketing communication according to the cultural differences.Theoretical part defines culture, cultural elements, differences and cultural dimensions. According to these theoretical findigs …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights