Návrh marketingové komunikace společnosti na trhu se spojovacím materiálem – Jiřina Valentová
Jiřina Valentová
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace společnosti na trhu se spojovacím materiálem
Marketing Communication Design of a Company on the Coupling Material Market
Anotace:
Cílem mé diplomové práce bylo navrhnout optimální marketingovou komunikaci pro konkrétní společnost. První část je věnována charakteristice společnosti, definování jejích zákazníků a konkurence. V další části jsou uvedena teoretická východiska marketingové komunikace a komunikačního mixu. Analytická část se skládá z analýzy dosavadní marketingové komunikace společnosti a analýzy konkurenčních e-shopů …víceAbstract:
The aim of this thesis was to design an optimal marketing communication for a specific company. The first part is devoted to the characteristics of the company and defining its customers and competitors. The next section describes the theoretical basis of communication and marketing communication mix. The analytical part consists of an analysis of current marketing communications and analysis of competitive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85306
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Martina Hoďáková
- Oponent: Ondřej Musil
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALENTOVÁ, Jiřina. \textit{Návrh marketingové komunikace společnosti na trhu se spojovacím materiálem}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/tzo8js/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
A Competitive Position and Marketing Strategy of „Mlékárna Kunín a.s “.
Iuliia Kasianova -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn