Bc. Lucie BOBROVÁ
Bachelor's thesis
Užití internetu ve vzdělávacím procesu
Using of internet in the educational process
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem internetu a jeho využitím ve vzdělávacím procesu. Cílem této bakalářské práce je zjištění úrovně využívaní internetu na druhém stupni maloměstských základních škol. Dále využitím internetu pro domácí přípravu žáků a ověřování znalostí. Dnes žáci ve městech hojně využívají internet ke studiu a to, jak přímo v hodinách výuky, tak také při domácí přípravě. Městské školy …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the Internet and its use within the education process. The aim of the bachelor thesis is to determine the level of the Internet use in the second stage of small-town primary schools. Moreover, it aims to analyze the Internet use for pupils? home preparation and testing their knowledge. Pupils in towns now use the Internet for studying very often, both within their classes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2010
Accessible from:: 9. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Ladislav Rudolf, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BOBROVÁ, Lucie. Užití internetu ve vzdělávacím procesu. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / 3-ma-tev
Theses on a related topic
-
Užívání internetu, sociálních sítí a hraní počítačových her u českých adolescentů v době distančního vzdělávání
Petra VESELÁ -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová -
Výuka tématu "Tropické oblasti" v geografické gymnaziální výuce
Karolína Derahová