Užití internetu ve vzdělávacím procesu – Bc. Lucie BOBROVÁ
Bc. Lucie BOBROVÁ
Bakalářská práce
Užití internetu ve vzdělávacím procesu
Using of internet in the educational process
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem internetu a jeho využitím ve vzdělávacím procesu. Cílem této bakalářské práce je zjištění úrovně využívaní internetu na druhém stupni maloměstských základních škol. Dále využitím internetu pro domácí přípravu žáků a ověřování znalostí. Dnes žáci ve městech hojně využívají internet ke studiu a to, jak přímo v hodinách výuky, tak také při domácí přípravě. Městské školy …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the Internet and its use within the education process. The aim of the bachelor thesis is to determine the level of the Internet use in the second stage of small-town primary schools. Moreover, it aims to analyze the Internet use for pupils? home preparation and testing their knowledge. Pupils in towns now use the Internet for studying very often, both within their classes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010
Zveřejnit od: 9. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Rudolf, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOBROVÁ, Lucie. Užití internetu ve vzdělávacím procesu. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / matematika - technická výchova
Práce na příbuzné téma
-
Užívání internetu, sociálních sítí a hraní počítačových her u českých adolescentů v době distančního vzdělávání
Petra VESELÁ -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová -
Výuka tématu "Tropické oblasti" v geografické gymnaziální výuce
Karolína Derahová