Bc. Monika Křivková
Master's thesis
Public relations neziskové organizace
Public relations in non-profit institution
Abstract:
Předkládaná diplomová práce "Public relations v neziskové organizaci" se zabývá problematikou vztahů s veřejností. Jedná se o dynamicky se rozvíjející obor, který v dnešní době stále nabývá na svém významu. Obzvláště v neziskovém sektoru mají public relations nezastupitelnou roli. Diplomová práce se v teoretické části zabývá problematikou public relations, především corporate identity a nástroji public …moreAbstract:
The diploma thesis "Public relations in a non-profit organization" deals with public relations, which is a rapidly developing field, increasingly gaining its importance these days. Especially in the non-profit sector, public relations play an indispensable role. The theoretical part of the thesis deals with public relations, especially corporate identity and public relations tools in the non-profit …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2016
Accessible from:: 9. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Křivková, Monika. Public relations neziskové organizace. Liberec, 2016. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Theses on a related topic
-
Klady a zápory etických kodexů v rámci Corporate Identity
Anzhelika Khaustova -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
Ondřej Blažek -
Analýza komunikace v procesu změny korporátní identity organizace
Barbora Blanková -
Nástroje budování image neziskové organizace se zaměřením na corporate identity a public relations.
Michaela ŠTEFKOVÁ -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Svatopluk Čech -
Firemní kultura jako součást corporate identity vybrané společnosti
Renáta OPAŘILOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights