Mojmír Štabla
Bachelor's thesis
Podnikatelský plán pro karetní hru
Business plan for a card game
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského plánu pro karetní hru Přihořívá, který se opírá o fakta získaná z pěti měsíčního běhu produktu na trhu. Literární rešerše charakterizuje jednotlivé kroky a dílčí témata ke tvorbě podnikatelského plánu, které se následně promítají v praktické části, společně s veřejně dostupnými daty a nabytým zkušenostem hry na trhu. Závěr práce obsahuje vyhodnocení …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to develop a business plan for the card game Přihořívá, based on the facts gathered from the product's five-month run in the market. The literature search characterises the steps and sub-themes to develop the business plan, which are then reflected in the practical part, together with publicly available data and the game's experience gained in the market. The thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Pavel Moulis, Ph.D.
- Reader: Tomas LeBrun, MgA.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Innovative Entrepreneurship
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Mach, J.
14/3/2024
Mach, J.
14/3/2024