Mojmír Štabla
Bakalářská práce
Podnikatelský plán pro karetní hru
Business plan for a card game
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského plánu pro karetní hru Přihořívá, který se opírá o fakta získaná z pěti měsíčního běhu produktu na trhu. Literární rešerše charakterizuje jednotlivé kroky a dílčí témata ke tvorbě podnikatelského plánu, které se následně promítají v praktické části, společně s veřejně dostupnými daty a nabytým zkušenostem hry na trhu. Závěr práce obsahuje vyhodnocení …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to develop a business plan for the card game Přihořívá, based on the facts gathered from the product's five-month run in the market. The literature search characterises the steps and sub-themes to develop the business plan, which are then reflected in the practical part, together with publicly available data and the game's experience gained in the market. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Pavel Moulis, Ph.D.
- Oponent: Tomas LeBrun, MgA.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Inovativní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
14. 3. 2024
Mach, J.
14. 3. 2024