Emocionalita ve výtvarném projevu žáka – Mgr. Pavla Kobylková
Mgr. Pavla Kobylková
Diplomová práce
Emocionalita ve výtvarném projevu žáka
Emotion a pupil's visual expression
Anotace:
Diplomová práce se zabývá emocionalitou žáka a její rolí ve výchovně vzdělávacím procesu na prvním stupni základní školy. Sleduje možnosti rozvoje emocionality v obsahu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Pozornost je zaměřena především na možnosti výtvarné výchovy. Návrhy lekcí, které jsou zařazeny pod názvem „Tady to voní vodou“, si kladou za cíl respektovat žákovu emocionalitu …víceAbstract:
This diploma work is about pupil`s emotion and role of emotions during elementary school eductioanal process. It covers develope of emotions at the Frame work educentional program. It is primary focused on posibillites of visual art. Lecture proposoal respect pupil`s emotions and direct experiences during visual art creativity process. The lectures are known by name “There is a water smelling, here …víceKlíčová slova
Primární vzdělávání dítě mladšího školního věku emoce emocionalita osobnostně rozvíjející pojetí školy Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání výtvarná výchova výtvarný projev žáka. Primary education elementary school child age emotion emotionality personality school orientation frame educational program for elementary education visual education visual expression of a pupil.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/icekr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Stadlerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program předškolního vzdělávání a děti s mentálním postižením
Lucie PŠENICOVÁ -
Soulad individuálního vzdělávacího programu autistického dítěte se školním a Rámcovým vzdělávacím programem
Helena Pálová -
Hudební výchova a Rámcový vzdělávací program
Hana Tomšíková -
Edukace jedinců se specifickými poruchami učení na základní škole v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Radmila Holcnerová -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová