Ing. Lucie Měřínská

Diplomová práce

Marketingová strategie vybrané neziskové organizace

Marketing strategy of chosen non-profit organization
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je navržení změn marketingové strategie Technického muzea v Brně. V úvodu práce je vysvětleno čím se bude práce zabývat, a jakým způsobem bude dosahováno stanovených cílů. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, prostředí v jakém se muzea pohybují a nástroje marketingové strategie muzeí obecně. V praktické části práce je představeno Technické muzeum v Brně …více
Abstract:
The main goal of this thesis is to design changes in the marketing strategy of the Technological Museum in Brno. The introduction explains what the thesis will be dealing with and in what way the goals will be achieved. In the theoretical part I define basic terms and the environment in which museums function and also describe the marketing tools used by museums in general. In the practical part of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta