Marketingová strategie vybrané neziskové organizace – Ing. Lucie Měřínská
Ing. Lucie Měřínská
Diplomová práce
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Marketing strategy of chosen non-profit organization
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je navržení změn marketingové strategie Technického muzea v Brně. V úvodu práce je vysvětleno čím se bude práce zabývat, a jakým způsobem bude dosahováno stanovených cílů. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, prostředí v jakém se muzea pohybují a nástroje marketingové strategie muzeí obecně. V praktické části práce je představeno Technické muzeum v Brně …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to design changes in the marketing strategy of the Technological Museum in Brno. The introduction explains what the thesis will be dealing with and in what way the goals will be achieved. In the theoretical part I define basic terms and the environment in which museums function and also describe the marketing tools used by museums in general. In the practical part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a3fkx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Botagoz Altayeva