Návrh komunikační strategie pro propagaci mobilní aplikace – Hong Son Vu
Hong Son Vu
Bakalářská práce
Návrh komunikační strategie pro propagaci mobilní aplikace
The marketing communication for promotion of mobile application
Anotace:
Propagace reálné mobilní aplikace zabývající se tématikou tanečních klubů. Jedná se o start-up projekt, jehož předpokládaná doba oficiálního spuštění (apli-kace) je plánovaná na září roku 2020. Omezená kampaň v rámci rozsahu pro-středků komunikace (především neplacené komunikace) by měla být zahájena již 1 měsíc před oficiálním spuštěním aplikace. Cílenými lokacemi budou zpočátku Praha a Brno.Abstract:
Promotion of a real mobile application operating in the sphere of music clubs. This is a start-up project which is planned to be officially launched in September 2020. A limited campaign within the scope of promotion (especially nonpaid promotion) should be initiated 1 month before launching the application. Targeted locations will initially be Prague and Brno.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková