Communication education strategy to reduce food waste at the consumer level with a focus on fruit and vegetables – Anna Bambasová
Anna Bambasová
Diplomová práce
Communication education strategy to reduce food waste at the consumer level with a focus on fruit and vegetables
Komunikační edukační strategie pro snížení plýtvání potravinami na spotřebitelské úrovni se zaměřením na ovoce a zeleninu
Anotace:
Tato diplomová práce mapuje nákupní a spotřební chování spotřebitelů, které má za následek plýtvání potravinami, a to zejména v oblasti ovoce a zeleniny. Dále zkoumá prostředky, které mohou přispět ke snížení potravinového plýtvání. Cílem práce je vytvořit doporučení pro neziskovou organizaci Zachraň jídlo vedoucí k vytvoření komunikační vzdělávací strategie zaměřené na snížení plýtvání ovocem a zeleniny …víceAbstract:
This diploma thesis maps the purchasing and consumption behaviour of consumers that results in the production of food waste, specifically in the area of fruit and vegetables. Further, it explores the means that can contribute to a reduction of such waste. The aim of this thesis is to make recommendations to the non-profit organization Zachraň jídlo leading to the development of a communication education …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91543
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2024
- Vedoucí: Veronika Mokrejšová
- Oponent: Jiří Zeman
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAMBASOVÁ, Anna. \textit{Communication education strategy to reduce food waste at the consumer level with a focus on fruit and vegetables}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/u9y89j/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91543
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková