Proxemika studenta ve výuce a jeho úspěšnost – Lukáš SLÍVA
Lukáš SLÍVA
Diplomová práce
Proxemika studenta ve výuce a jeho úspěšnost
Student´s proximity in the classroom and school success
Anotace:
Smyslem diplomové práce je najít souvislost mezi prostorovou dispozicí žáka ve třídě s přihlédnutím proměnné blízkost/vzdálenost od typické dispoziční pozice učitele a školní úspěšnosti. V teoretické části shrnuji poznatky o proxemice a dalších významných faktorech, které s danou problematikou souvisí. Dále se zde zabývám skutečností, zda existuje souvislost mezi proxemickou úspěšností žáků v závislosti …víceAbstract:
The purpose of this diploma thesis is to find the relationship between the spatial disposition of the pupil in the classroom, taking into account the variable proximity/ distance from the typical layout of the teacher and school success. In the theoretical part I summarize findings about proximity and other important factors that relate to the issue. Furthermore, I deal with the fact that there is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2012
Zveřejnit od: 10. 12. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Radim Badošek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLÍVA, Lukáš. Proxemika studenta ve výuce a jeho úspěšnost. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.12.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 12. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / výchova ke zdraví - tělesná výchova (negarantovaný rozvrh)
Práce na příbuzné téma
-
Neverbální komunikace učitele při výuce na základní škole
Martina Benová -
Pedagogická komunikace ve vyučování.
Petra Podsedníková -
Pedagogická komunikace ve výuce odborného předmětu
Martina Novotná -
Neverbální komunikace učitele při uplatňování moci ve školní třídě
Martina Dvořáková -
Pedagogická komunikace očima žáků středních odborných škol
Tomáš KOZÁK -
Pedagogická komunikace ve výuce odborného výcviku z pohledu žáků
Renata Kozlová -
Asertivní pedagogická komunikace
Dominik JOKL -
Porovnání prostředků a funkcí neverbální komunikace na prvním a druhém stupni základní školy
Veronika Česká