Komerční komunikační chování firmy DAF Truck CZ v době krize se zaměřením na přímý marketig – Bc. Oldřich Sadílek
Bc. Oldřich Sadílek
Diplomová práce
Komerční komunikační chování firmy DAF Truck CZ v době krize se zaměřením na přímý marketig
Commercial Communications Behavior of DAF Trucks CZ During the Crisis with Focus on Direct Marketing
Anotace:
Za téma diplomové práce jsem si vybral „Komerční komunikační chování firmy DAF Trucks CZ v době krize se zaměřením na přímý marketing”. V souvislosti s právě probíhající ekonomickou krizí, která odstartovala v roce 2008, vzrostla aktuálnost tématu komerční komunikace, protože právě vhodným výběrem komunikační formy lze minimalizovat důsledky dopadu krize na firmu. Diplomová práce se zabývá problematikou …víceAbstract:
As a topic for my thesis I have chosen „Commercial Communication Behaviour Focused on Direct Marketing of DAF Trucks CZ Company during the Crisis Period. Because of on-going economic crisis, which started in 2008, demand for commercial communication has been growing. Appropriate choice of communication style can minimise impact of the crisis on a company. The thesis is focussed on commercial communication …víceKlíčová slova
Krize ekonomická krize krizová komunikace krizový plán marketingová komunikace přímý marketing segmentace vztahy s veřejností e-komunikace firemní kultura konkurenceschopnost věrnostní program Crisis economic crisis crisis communication crisis plan marketing communication direct marketing segmentation public relation e-communication company culture competitiveness loyalty program
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/otaeb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev