Markéta Vlčková
Diplomová práce
Marketingová strategie podniku
Marketing strategy of the company
Anotace:
Diplomová práce ověřuje aktuální finanční zdraví a efektivitu marketingové strategie analyzované společnosti XY spol. s r.o. z hlediska zákaznické orientace, cílové rentability stavebních projektů, vnitřního firemního potenciálu, orientace výrobního programu, manažerské kompetence a dále pak z pohledu přidané hodnoty pro zákazníky, odběratelsko -- dodavatelských vztahů a technologické přednosti firmy …víceAbstract:
This diploma thesis validates the current status of financial health and efficiency of the marketing strategy of the company XY spol. s r.o. It is focused on verification of customer orientation, profitability of the construction projects, inner business potential, orientation of production program, managerial competences, and furthermore on customer's consideration of added value, consumer -- supplier …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
External and internal factors of prosperity SME
Diana Sargozhina -
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová
Název
Vložil
Vloženo
Práva