Sociální sítě: geneze, síla komunit a jejich využití v marketingové praxi – Bc. Lenka Studničková
Bc. Lenka Studničková
Diplomová práce
Sociální sítě: geneze, síla komunit a jejich využití v marketingové praxi
Social networks: genesis, the community power and usage of communities in the marketing practice
Anotace:
Diplomová práce se věnuje online marketingu a využití sociálních sítí v marketingové praxi. Využití internetu k propagaci firmy má svá specifika. Jedním z nejnovějších trendů 21. století je využití sociálních sítí. V první části je uveden teoretický základ k marketingu a marketingové komunikaci všeobecně. Postupně se přes vznik internetu a jeho začátky v České republice dostanu k nástrojům online marketingu …víceAbstract:
The diploma thesis deals about online marketing and usage of social networks in the marketing practice. The usage of internet for the company promotion is specific. The usage of social networks is one of trends the 21st century. In the first part is mentioned the theoretical basis to marketing and marketing communication generally. I went gradually through the genesis of the Internet and its beginnings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z5l4o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Zdenka Chocholoušová
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev