Zákaznické Zkušenosti Designu v Softwarovém Průmyslu - Specifický Případ Společnosti X – Mirjam Čibukčić
Mirjam Čibukčić
Master's thesis
Zákaznické Zkušenosti Designu v Softwarovém Průmyslu - Specifický Případ Společnosti X
CX Design in a Software Industry
Anotácia:
Tato práce je založena na myšlence zákaznických zkušeností v softwarovém průmyslu. Zákaznická zkušenost se dnes stává jedním z nejznámějších zaměření společnosti. První část výzkumu bude věnována teoretickému přehledu na následující témata: historie a definice CX, emoční a psychologická stránka CX, technologický vývoj CX a velká data; Definice a srovnání CRM, CEM, CVM, mapování cest a NPS. Druhá část …viacAbstract:
This thesis is based on the idea of customer experience in the software industry. Customer experience is becoming one of the most famous focuses of the companies now days. The first part of the research will be dedicated to the theoretical review on the following topics: history and definition of CX, Emotional and psychological side of CX, technological evolution of CX and big data; CRM, CEM , CVM …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81653
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2020
- Vedúci: Tomáš Ryška
- Oponent: Tomáš Nadrchal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81653
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane